Yhdistyksen uudet sivut valmistuvat kesäkuussa 2017

Yhdistyksen sivustoja uudistetaan ja niiden kautta on tarkoitus tiedottaa aluetta koskevista tärkeistä uutisista ja tulevista tapahtumista, sekä luoda väylä asukkaiden väliseen vuorovaikutukseen ja tiedonvaihtoon.

Sivuille tulee myös Muhkurin Tietopankki, jonne on tarkoitus kerätä keskitetysti tietoa Muhkurinmäestä, Turun ainutlaatuisesta luonnonsuojelukohteesta sekä alueen historiasta. Tietopankki -sivustoon tulee mm. Turun yliopiston biologian laitoksen lehtorin, Esa Lehikoisen tekemä esiintymistilasto Muhkurin lintupopulaatiosta sekä tarkkoja havaintoja liikkeistä ja pesiytymisestä.

Toivomme mahdollisimman paljon palautetta ja kehitysideoita sivustosta, jotta saamme siihen kaiken oleellisen ja enemmänkin. Risuja ja ruusuja sivuston ylläpitoon voi laittaa osoitteeseen info@muhkuri.fi

Iso kiitos jo etukäteen!

3 thoughts on “Yhdistyksen uudet sivut valmistuvat kesäkuussa 2017

1. Hei, PÄIVITÄN MIELELLÄNI LINTUTIEDOT, SILLÄ TUO oky:LLÄ OLEVA ON JO IKIVANHA. VOIN PÄIVITTÄÄ MYÖS LINTUKUVITUKSEN, SILLÄ OLEN KUVANNUT DIGIKAUDELLA KAIKKIA MUHKURISSA ESIINTYVIÄ LINTULAJEJA OIKEASSA YMPÄRISTÖSSÄÄN.

2. Hienoa, teen sinulle tunnukset ARTIKKELIN MUOKKAUKSEEN illallA.

T. RONKAINEN

3. nÄköjään ei pienet kIRJAIMET vielä näy oikein, LAITETAAN SEKIN korjauslistalle.